.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خطر درکمین استقلال، پرسپولیس،تراکتور و صبا

سرپرست کمیته انضباطی از عدم تسویه مالی چهار باشگاه لیگ برتری خبر داد و گفت: در صورت عدم تسویه حساب تا زمان شروع لیگ برتر، برای باشگاه‌ها مورد نظر کارت بازی صادر نمی‌شود و تیم‌ها نمی‌توانند به مصاف رقیبان خود در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر بروند.
به گزارش برنا، اسماعیل حسن زاده عصر یکشنبه ضمن بیان مطلب فوق افزود: پس از اخطاری که به 10 باشگاه لیگ برتری جهت تسویه حساب مالی خود دادیم، چهار باشگاه استقلال، تراکتورسازی تبریز، صبای قم و پرسپولیس هنوز هیچ اقدامی برای رفع مشکلات مالی خود نکرده و در صورت عدم تسویه حساب، کارت بازی برای تیم های فوق صادر نمی شود.

وی افزود: تیم استیل آذین و پیکان قزوین که به دسته یک سقوط کرده اند نیز باید مشکلات مالی خود را حل کنند. اما از سازمان لیگ آزادگان خواسته ایم تا همانند لیگ برتر مشکلات مالی تیم های خود را حل کرده و پس از تسویه حساب از سوی تیم ها،کارت بازی برایشان صادر شود.

وی در ادامه بیان کرد: قبل از شروع لیگ یازدهم، آئین نامه جدید کمیته انضباطی که از طریق سایت رسمی فدراسیون وکتابچه به استانها ابلاغ شده است، به مرحله اجرا در می آید و تمامی رای های صادره از سوی این کمیته بر اساس آئین نامه جدید خواهد بود.

سرپرست کمیته انضباطی در پایان در خصوص بخش نامه ای که به استانها ارسال شده، گفت: درخواست ما از کمیته های انضباطی استانها این است که هر چه زودتر طبق بخش نامه ای که برایشان فرستاده ایم اسامی رئیس و اعضای کمیته انضباطی خود را اعلام کنند تا ما بتوانیم برنامه های خود را به مرحله اجرا در آوریم.

یازدهمن دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از روز 11 مردادماه آغاز خواهد شد. سپاهان قهرمان دهمین دوره این رقابتهاست./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.459 seconds.